לאתר תדמית תפקיד משמעותי בכל המערך השיווק הדיגיטלי של בית העסק שלכם. סוג אתר זה נועד לייצג חברות ועסקים באינטרנט, וכך שהוא משמש אתכם כמעין חלון ראווה לעסק שלכם באינטרנט וכתוצאה ישירה מכך, ככל שהאתר שלכם יהיה מקצועי ומזמין יותר בעיצוב שלו כך תמשכו אליו יותר גולשים ולקוחות פוטנציאלים חדשים לעסק שלכם.
כבעלי עסקים חשוב שתדעו שאתר תדמית זהו נכס דיגיטלי אסטרטגי באינטרנט ולכן הוא חייב להיות בבעלותכם ולא תלוי במדיה מסויימת כמו פייסבוק או פלטפורמת בלוגרים אחרת.
המטרות של קידום אתרי תדמית באינטרנט:
מטרה חשובה ראשונה היא: הנעה לפעולה ישירה ע"י שהות ממושכת באתר. מטרות נוספות: משיכת לקוחות חדשים, צפייה בתכנים מעניינים, תמונות קריאייטיביות שבסופו של התהליך יגרמו לגולשים שלכם להשאיר פרטי יצירת קשר או לסירוגין לחייג מיידית למספר הטלפון שלכם.
בחירת הביטויים הנכונים והתוכן באתר היא משימה קריטית, עליכם לעדכן את האתר באופן רציף ולגרום לו להיות מקצועי ורלוונטי לקהל היעד שלכם.
באופן כללי האתר מיועד להכיל בתוכו תוכן רב, כך שיתחזק מעמדו בגוגל. דבר זה תקף רק אם התוכן רלוונטי לתחום שלכם ולגולשים שנכנסים לאתר. כבית עסק ההליך הנכון הוא: ליצור רשימה של מאגר תכנים העוסקים בנושא האתר, בדרך זו תוכלו להרחיב את התוכן באתר באופן משמעותי וקל לביצוע.
חלק אינטגרלי מעבודת קידום אתרים וקידום אתרי תדמית בפרט, הוא תהליך האופטימיזציה שגם הוא תהליך מובנה, ארוך שתוצאותיו יראו לבית העסק רק לאחר כמה חודשים.
מדובר בזירה דיגיטלית תחרותית - תחרות על מיקומי מילות מפתח פופולאריות ובחירת ביטויים אסטרטגים שיש לקדם בתחום בית העסק, לכן צבירת התעוצה לוקחת זמן.
פולפאוור מעניקה לכם דגשים וטיפים לקידום אתר תדמית מקצועי:
- עיצוב וקריאייטיב - כיום, סף הגירוי של גולשים נמוך מאוד, וככל שהאתר מיוחד יותר בעיצובו ומזמין יותר, כך הגולשים ימשכו אליו וישארו בו. מטרת המשיכה הראשונית היא להוביל להמרות והשפעה בהחלטות הרכישה של גולשים.
- שמירה על מבנה הררכי מסודר באתר
- העברת מידע אמין ומקצועי לקהל היעד הפוטנציאלי שלכם ברשת.