קיימים סוגי תוכן רבים שמטרתם לקדם אתרים, מוצרים או שירותים הנמצאים במרחב הדיגיטלי וברשתות החברתיות.
בשיווק באמצעות תוכן מדובר על מאמרי תוכן שיווקי המופצים באמצעות כלי מדיה פרסומיים העומדים לרשות חברות המעוניינות לקדם את המוצרים שלהם באינטרנט. במאמרי תוכן אלה אין בהכרח קריאה לפעולה ישירה מכירתית אלא, מדובר בתוכן תדמיתי שמטרתו העיקרית היא לסייע לחברה בקידום וחשיפה של מוצרייה בפני קהלי יעד פוטנציאלים באתרי אינטרנט המובילים בארץ ובעולם. 
אם התוכן המקודם הוא איכותי משמע הוא מהווה ערך מוסף. תוכן איכותי בא לידי ביטוי באופן שבו הוא נכתב ובדרך שבה הוא מעביר את המסר. התוכן חייב להכתב בצורה מקצועית ומועילה לקהלי היעד שאליהם הוא מכוון.
במידה ותתמידו ותשלבו תוכן איכותי לאורך זמן, תגדילו את קהל היעד שלכם. המטרה היא להראות לקהל היעד שלכם שהחברה מספקת לו מידע שימושי ואמין, ולא תמיד במטרה ישירה למכור לו. כבעלי חברה שמעוניינים לבנות מותג חזק באמצעות תוכן, ראשית עליכם לבנות מאגר נושאים שעוטפים את תחום העסק שלכם. ברגע שיש לכם את כל התשובות לשאלות הבסיסיות ליצירה של אסטרטגיית התוכן, עליכם להתחיל לייצר מאמרים שיווקים שיהוו בסיס לתוכן איכותי ובלעדי של החברה שלכם, כך תהפכו לבעלי עסק מומחים בתחומכם !  
 


פולפאוור ריכזה עבורכם מגוון עצות שיעזרו לכם לבנות אסטרטגייה מנצחת:

  • הבינו מהו הבסיס המותגי של החברה אותה אתם מעוניינים לקדם.

  • חקרו מיהו קהל היעד שלכם ואיך אתם מעוניינת להגיע אליו ?  

  • באיזה מדיות קהל היעד שלכם נמצא ברשת ?

  • מהם הצרכים של קהלי היעד שלכם ?

  • איך החברה שלכם עונה על הצרכים של קהל היעד שלה ?

  • חשבו מהו הבידול וערך המוסף שאתם מעניקים לקהל היעד שלכם בהשוואה למתחרים שלכם מאותה הקטגוריה.