חשיבות של שיווק דיגיטלי 360°

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר

השאירו פרטים ואנחנו מיד מתקשרים:

המתינו...
  • שתף בפייסבוק
  • שתף בוואטסאפ
  • שתף בלינקאדין
  • דברו איתנו: 03-6499997
  • כתבו לנו
חשיבות של שיווק דיגיטלי 360°

הנתונים מצביעים על כך, שכמעט כל העסקים עוברים לדיגיטל. המגמה הזו מולידה שירותי שיווק דיגיטלי שמסייעים להגביר את המודעות למותג ואת אמון הלקוחות בעסקים. כאשר אלו נעשים תוך מיקוד בקהלי היעד של העסק, ניתן להגדיל את כמות הלידים האיכותיים ולסייע לעסקים לפצח עסקאות גדולות.

אולם, שיווק דיגיטלי חייב להתבצע בכמה אפיקים במקביל, כך שניתן יהיה להתפרס ולכסות יריעה רחבה ככל שניתן. הכוונה היא לשיווק דיגיטלי 360o בהתאמה אישית לצורכי העסק, המתייחס למיתוג מקוון, ניהול מוניטין ברשת, אופטימיזציה למנועי החיפוש, שיווק במדיה חברתית, שיווק באמצעות תוכן, פרסום בתשלום, ניתוח נתונים, שיווק בדוא"ל ועוד.

איך שיווק דיגיטלי 360o מוביל את העסק לצמיחה עסקית?

  1. זיהוי מותג יעיל

    עד סוף שנת 2020, ההוצאות על מודעות דיגיטליות הגיע ל- 23 מיליארד דולר. עם נתונים כאלו, צלילה עמוקה לתוך אסטרטגיות השיווק  הדיגיטליות נכונות לעסק היא קריטית, וכדאי לכל בעל עסק להפוך את המותג שלו למוביל, אחרת המתחרים יותירו אחריהם אבק ויעלימו אותו.

    שיווק דיגיטלי 360o ימצא דרכים חדשות למקד את קהל היעד ויספק לעסק חשיפה טובה יותר. זה עשוי לסייע בבניית הכרה יעילה של המותג. על מנת להצליח בכך חיוני להגדיר יעדים נכונים, אסטרטגיות ספציפיות ואינדיקטורים ספציפיים להצלחה.
     

  2. שיפור הנוכחות המקוונת של העסק

    כאשר הצרכנים פונים לדיגיטל, זה חיוני להכין ולמצב את הנוכחות המקוונת של העסק. כיום יותר ויותר אנשים מחפשים תוכן דיגיטלי וחושבים שכל רכישה צריכה להיות ייחודית, כאשר מנוע החיפוש העיקרי בישראל הוא גוגל. בחו"ל בולטיפ לצידו יאהו ובינג.

    מחקרים אחרונים מצביעים על כך ש- 80% מהרכישות נעשות לאחר חיפוש של הצרכנים באתרי אינטרנט ובדיקת ביקורות ודירוגים. בין 20% ל- 30% מהאנשים משתמשים במדיה החברתית ובבלוגים מובילים כדי לגלות את המוצרים, השירותים והפתרונות שהם מחפשים.
     

  3. הגדלת הנראות והנוכחות במדיה החברתית הפופולרית

    עבור יותר ויותר צרכנים העולם לא יכול להתקיים ללא המדיה החברתית. המפתח הוא להגדיל את הנראות והנוכחות במגוון רשתות חברתיות פופולריות שפונות לקהלים של העסק כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד.

    כעת, כמעט כל אדם, צעיר או מבוגר, משתמש ברשתות החברתיות כדי לתקשר עם המשפחה ולהראות התעניינות בפרופילים חברתיים שונים. לפיכך, חשוב לייצר נוכחות חזקה, לצבור מספר גבוה של עוקבים איכותיים, לעודד אינטראקציה ולייצר לידים.
     

  4. מעקב אחר הלקוחות בכל עת ובכל מקום

    קמפיינים של 360o מועילים למדי כאשר רוצים לשווק ללקוח בכל עת ובכל מקום. בניגוד למתודולוגיות מסורתיות, שיווק 360o הוא הדרך החדשה לשיווק מקוון, שמאפשר לבחור את מערך הקהלים הנכון והממוקד ולעקוב אחריהם באמצעות המדיה הדיגיטלית 24/7 ברחבי העולם.

    כאשר יוצאים עם קמפיינים דיגיטליים, חשוב לעקוב אחר מדדי השיווק. מדדים אה מסייעים לעקוב אחר אפקטיביות הקמפיין, מידת ההצלחה שלו והחזר ההשקעה, ומסייעים לבצע שיפורים תוך כדי הרצת הקמפיין, בכדי לייצר תוצאות טובות יותר. לשם כך קיימים כלי ניתוח מאוד יעילים, שמסייעים למקד מודעות ביעילות, לחסוך הרבה מאוד כסף, להגדיל את החזר ההשקעה וליהנות מכמות גדולה יותר של לידים איכותיים.
     

  5. טיפוח לידים איכותיים

    יצירת לידים איכותיים היא המפתח ליצירת עסק מצליח. לשם כך חשוב להתמקד במשיכת תשומת הלב של קהל היעד כלפי העסק, כך שמשתמשים פוטנציאליים יהפכו ללקוחות.

    יישום אסטרטגיית שיווק 360o וניהול העסק בצורה נכונה בזירה הדיגיטלית יאפשרו לעסק לקבל לידים איכותיים באופן תדיר, כך שהעסק יגדל באופן עקבי.

דברי סיום

בין אם מדובר בחנות מקומית או במותג עולמי, שיווק דיגיטלי 360o הוא ההיבט החשוב ביותר של שיווק עסקים בימינו. באמצעות שיווק דיגיטלי 360o ניתן לראות שמאמצי השיווק מייצרים תוצאות מדידות, אמיתיות ואיכותיות.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

המתינו...
שתף חשיבות של שיווק דיגיטלי 360°:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
כל הזכויות שמורות - פולפאוור בע"מ, חברה לבניית אתרים, קידום אתרים, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי